torsdag 16. februar 2017

Twist and pop up minialbum

Det er en stund siden jeg har blogger nå, jeg har laget masse ting, men vært litt sløv å bruke bloggen.
Jeg har nå laget et Twist og pop up mini album.
Dette var enkelt, må bare passe på målene.

Forsiden



Når man bretter ut hele albumet

side 1

side 2

side 3


Dette albumet er ikke stort , det er 6"x 4 " Jeg har pyntet det helt enkelt inni. Papiret jeg har brukt er Bella Rouge 6x6 " fra Prima, og basen er Bazzil kraft. Pynten på permen har jeg ikke peiling på, noen blomster som passet til fargene på papiret. Jeg har bare brukt 1 dies, og det er Marianne creatable nr M-244 og den kan dere kjøpe hos Christin  http://www.christinskreativehjorne.com/
Stemplene er Finnabair don`t forget to fly. Litt metalic acryl farger også fra Finnabair.

Dette er ikke min ide, tutorialet på dette finner dere her https://www.youtube.com/watch?v=hXVO8LFLQZ8&feature=youtu.be
Håper dette faller i smak
Takk for du stakk innom, kom gjerne igjen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate