torsdag 24. september 2015

Jul snart

Ja da var vi snart i slutten på September, og jula er snart her, iallefall forberedelsene til den.
Jeg har så smått leita frem litt julepapir fra i fjord, må bruke opp noen rester, for det blir det mye av. 
Jammen fant jeg ikke noen diser jeg hadde glemt :)
Så her er noen jule kort som kom ut av disse restene




Her har jeg brukt rester av Panduros Chrismas collection Vinter. Og basill fra Panduro. Utklippsbildet vet jeg ikke hvor er fra, sto ikke noe på arket. Har også brukt puncher fra Martha Stevart. distresset med TH Walnut stain, perlene er laget med pearl pen 902 silver. Snøkrystallene har jeg skjært ut med silhouetten min. 

                                                        



Dette kortet har jeg også brukt Panduros Chrismas collection " Vinter" Rådyrene er fra Marianne, men jeg vet ikke hva diesen heter. Det samme er for vinterlandskapet vet ikke hvor det kommer fra. Stempel produsent er også ukjent.
Rådurene har jeg først embosset med sticku fra Ranger, strødd på glitter før embossingen tørket. På husene har jeg brukt Snow marker. Snøkrystallene er skjært ut med 
silhouetten  min, jeg har embosset og strødd på glitter, og brukt pearl pennen i midten




Inni kortet er det mere rester fra samme ark, stempel fra kort og godt M-105, og snøkrystaller stemplet og embosset med sølv.

Stemplet er fra Staz og heter oldemors pepperkaker










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate