lørdag 19. september 2015

Mini album til min datter

Så ble endelig dette albumet ferdig
Jeg hadde lovet min datter noen bilder fra hun var liten, så jeg måtte rote gjennom alle bildene og skanne dem inn, det var litt av en jobb
Men her er det.
Jeg har brukt rester fra bland annet graphic 45, by the sea , Secret garden og Botanical tea. Permene har jeg brukt noen tapet rester, litt blomster og bling som jeg ikke helt vet hvor kommer fra


                                             
          
                                                                                                                             
                                                                                                                                 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate