lørdag 14. mai 2016

50 år jeg !!

Å skulle fylle 50 var ikke noe jeg gledet meg til. Stemte det, blir jeg virkelig 50 ?
Ja på fødselsattesten min sto det 1966, og vi er jo i 2016, så det stemte.
Jeg liker ikke masse styr og ville ikke ha noe svær feiring, så min samboer bestemte at han skulle overraske meg, vi skulle reise bort.
Og siden det var over 30 år siden jeg hadde tatt tog skulle vi det.
Aldri mere tog, iallefall ikke så langt . De siste timene på toget ble det frykteligt kaldt, og vi var forsinket, så vi nådde ikke toget fra Lillestrøm til Skarnes. Men vertskapet vårt Wenche og Jan kom jammen og hentet oss, de hadde tatt med vaffler og kaffe :)



Ut på tur, litt gal


Velkomsten på Skarnes

Grill mestrene Jan, og Jan

Så masse godt, og så fint bord



Bursdags middagen min


Wenche kose sæ i sola

Kaffekos i solveggen

Vakkre omgivelser på Skarnes


Stille Glomma




Man kan ikke klage på været her, reine skjære syden i de dagene vi var på besøk .


Gartner arbeide diskuterest :)






Å her inne var det mange flotte greier.


                                                              Koselig kaffekrok
En fornøyd Jan
   To kjære venner, Wenche og Jan"Pastor"
    Mett og go





  Og fornøyd


                                                                    Gartner Jan

Jeg fikk jaggu en tur til EU som Wenche kaller det, altså Sverige. Husker ikke så mye fra den turen, ble veldig forkjøla dagen etter ankomst, så på bursdagen min måtte jeg bare trekke inn årene å legge meg litt tiligere en de andre.
Men alt i alt hadde jeg en flott tur, Tusen takk Jan, Wenche og Jan "Pastor"









































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate