fredag 13. mai 2016

Papirdukkenes vårtreff

Jeg har vært på scrappetreff i Kjøpsvik, og for en opplevelse.
Disse to damene som har arrangerte dette kunne ikke sovet mye den siste tiden før treffet.
Så mange kreative og koselige damer, 24 stykker tror jeg at vi var. 
Jeg lærte masse nytt.
Kursholderne på dette treffet var Kirsten Hyde og Gunn-Eirill, og for noen hærlige damer.
Vi fikk lære og lage album, fuglehus på lysestake og masse mere.
Jeg vant to hovedpremier, det første var for navneskiltet mitt




Og det andre var for en boks med kort i




Og jeg som aldri har vunnet noe i hele mitt liv.

Her er lysestaken fra Kurset til Gunn-Eirill





Og her er bildet fra Mix media kirset med Kirsten Hyde







Jeg var også med på kurs med album , men det er jeg ikke ferdig med enda, så det kommer hit senere.

Her er damene som arrangsjerte treffet og kursene, supre damer alle sammen .

Selfie etter å ha mottatt lue fra en av damene på treffet





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate