torsdag 26. mai 2016

Album fra Kirsten Hydes kurs på vårtreffet i kjøpsvik

Ja så ble jeg endelig ferdig med albumet fra Kirsten Hydes kurs. Jeg er en tenker og må ha litt tid før jeg klarer å bli ferdig, men nå er jeg det. Dette kan både være et album og en notat, kalender. Mange vrier man kan gjøre her . Papirene er fra Kaisercraft "Cottage rose collection" diesen er også fra Kaiserkraft. Men hvor man kan få den fra vet jeg rett og slett ikke, Litt papir inni fra Prima "Tales of you and me" Rosene var hvote, men jeg har mista dem med Lindy`s spray for å matche arkene.
og slik ble den da tilslutt
Jeg setter pris på en kommentar når du har vært inne på besøk hos meg.

Forsiden, teksten er en dies fra Kaisercraft, det samme er papiret som er brukt på permen.


Enkel lukkning

Legg til bildetekst






Legg til bildetekst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate